ads

cep uygulama

28 Mart 2016 Pazartesi

TEST EDİLEN ARABALAR. endüstriyel ürünler , TEST EDİLEN ARABALAR. mühendislik formülleri sanayi malzemeleri , TEST EDİLEN ARABALAR. endüstriyel valf motor TEST EDİLEN ARABALAR. bakım malzemeleri ve arıza giderme yöntemleri

            FORD FOCUS HB,TOYOTA COROLLA ADVANCE,

                        HONDA CİVİC SEDAN ECO;


FORD FOCUS HB 1.6 TİTANİUM SPORT PACK; 

İÇ MEKAN
 Model içeride standart versiyonla aynı tasarıma sahip bir iç mekan sunmuş. Sport Paket kapsamında ise farklılık olarak kapı basamaklarında krom model yazıları ve gösterge paneli ile aynı renkte aydınlatılmış vites topuzu geliyor.  Ergonomi anlamında içeride hiçbir sıkıntı yer almıyor. Eşya gözü konusunda yan kapı ve iki koltuk arasında cömert alan sunulmuş. Ön konsolun üst bölümünde ses sistemine yer verilmiş. Bu sistemin performansı başarılı.  Hemen altında ise klima kumandaları yer alıyor. Bu sistemin kullanımı da oldukça basit. Önde ve arkada sunulan alan sınıf ortalamalarında. Bagaj hacmi ise 316 litre.
                                                                                      TASARIM
Ford focus hb tasarımıyla  birçok kullanıcının ilgisini rahatlıkla çekebillir. Ek olarak sunulan ön tampon spliterı, yan etekler otomobile fazlasıyla albeni katmış. Keskin hatlar ile bu çekici hava desteklenmiş. Yan bölümde etek kısmında kullanılan sportif detayların yanı sıra beş kollu jant grubu da otomobilin ilgi odağı olmasına yardımcı oluyor. Bu jantı beğenmezseniz model size beş adet daha seçenek sunuyor. Yine sportif bir detay olarak da renkli kaliperler sunuluyor. Cam kenarlarında kullanılan kromaj parçalarda çok fazla göze batmadan bu bölüme farklılık katmış. Arka camlarında karartılması hoş bir detay olmuş. Standart model ile benzerlik taşısa da tampon altındaki siyah difizör ile burası hareketlendirilmiş. Cam üzerindeki büyük spoyler ise sportif havayı desteklemiş.


                                                                                      MOTOR
 Ford Focus’da 1.6 litre dizel motora yer verilmiş. Bu motor 3600 d/d’de 115 PS güç, 1750 ila 2000 devir arasında 270 Nm tork değeri üretiyor. 6 ileri manuel şanzıman ile kombine edilen dizel ünite 1344 Kg ağırlığındaki Focus’a 10.9 saniyelik 0-100 Km/s hızlanma değeri sunarken maksimum 193 Km/s hız değeri sağlıyor. Modelin fabrika tüketim değeri ise 4.5 litre olarak belirlenmiş. Dizel motor performans ve ekonomiyi bir arada sunmayı başarıyor.

                                                                                      KONFOR YOL TUTUŞ

 Model teknolojik ekipmanları ile konforu üst seviyelere çıkarıyor. Bunlardan bir tanesi otomatik park asistanı. Bu özellik sayesinde park problemi ortadan kalkıyor. Konfor çıtasını yükselten bir diğer donanım ise aktif şehir içi güvenlik sistemi. Bu özellik sayesinde model 30 Km/s hıza kadar önünüze çıkan engeli fark etmezseniz otomatik olarak sizin yerinize fren yaparak güvenliği sağlıyor. Ford Focus Hb Sport orta sertlikteki süspansiyon ile sunulmuş. Konforun yanı sıra bu süspansiyon sportif sürüşlerde de en büyük destekçiniz. Ses yalıtımı konusunda da başarılı olan model sadece yüksek devirlerde motor sesini kabin içine yansıtıyor.

                                                                               TEKNİK ÖZELLİKLER;
Motor:1.6 TDCi
Motor Hacmi:1598 cc
Silindir Adedi:4
Maksimum Güç:115 PS 3600 d/d
Maksimum Tork: 270 Nm 1750-2000 d/d
Performans
0-100 km/s Hızlanma10,9 s
Maksimum Hız:193 km/s
Frenler
Ön:Hava Kanallı Disk
Arka:Disk
Yakıt TürüDizel
Yakıt Tüketimi
Şehir İçi:5,7 lt
Şehir Dışı:3,7 lt
Karma:4,5 lt
CO2 Emisyonu117 gr/km
Boyutlar
Uzunluk:4358 mm
Genişlik:2010 mm
Yükseklik:1484 mm
Dingil Mesafesi:2648 mm
Bagaj Hacmi:316 lt
Yakıt Depo Kapasitesi:53 lt
Boş Ağırlık:1344 kg
Lastik Boyutu:215/55 R 17

                TOYOTA COROLLA ADVENCE 1.4D-4D MULTİMODE

Toyota Corolla 10 nesildir piyasada yer alan  bir model. 11. nesli ile Sakarya’da üretiliyor. Life, Touch, Active, Advance ve Premium donanımlarıyla müşteriye sunuluyor. Test konuğumuz olan model ise 1.4 litre dizel otomatik versiyonu.
                                                                                         TASARIM
Yeni Toyota Corolla daha dinamik hatlara sahip.Geriye doğru uzatılmış farlar, daralan ızgara yapısı dikkat çekici. Kaput üzerindeki keskin hatlar ve daraltılmış ön farlar otomobile agresif bakışlar kazandırmış. Led  gündüz farı teknolojisi ise farların ızgaraya yakın olan bölümün üst köşesine konumlandırılmış. Yan bölüme geldiğimizde ise önden arkaya stop grubuna doğru uzanan keskin hat göze çarpıyor. Kapı kollarıyla birleşen çizgi otomobilin bu bölümüne bütünlük kazandırmış. Paralel uzanan tavan çizgisi içeride iyi bir baş mesafesi, yükselmeyen omuz çizgisi ve geniş camlar ferah bir iç kabinin sinyallerini bizlere veriyor. Arka kısımda  stop grubu bagaj kapağı üzerine taşırılarak bütünlük sağlanırken, kullanılan nikelaj çıtaları otomobilin şık tasarımını yansıtmış. Yeni Corolla’nın ölçülerine baktığımızda model 4620 mm uzunluğa, 1775 mm genişliğe, 1465 mm yüksekliğe ve 2700 mm dingil mesafesine sahip.
                                                                                         İÇ MEKAN
Direksiyon ve havalandırma kumandalarını Auris’den, havalandırma ızgaralarını da GT86 modelinden hatırlamak mümkün. Sürüş pozisyonuna erişim oldukça kolay. Bu konuda direksiyon ve koltuk ayarları en büyük yardımcınız. Ergonomi anlamında sıkıntısı bulunmayan model direksiyon üzerindeki kumandalar ile bu konuda size yardımcı oluyor. Orta konsolda model size 6.1 inç büyüklüğünde dokunmatik ekran sunmuş. 800 x 480 WVGA çözünürlüğü olan bu ekrandan Radio, CD ve benzer multimedya işlemlerinizin hepsini yapabiliyorsunuz. Hemen altında çift bölmeli klima göze çarpıyor. Çalışma performansı açısından bu sistem sıkıntı yaratmazken, görsel anlamda araç içi saati ile birlikte revizyona ihtiyacı var. Ayrıca bu sistem Bluetooth ve USB giriş ile zenginleştirilmiş. Küçük eşya gözü konusunda gerek kapı içlerinde gerek orta konsolda yeteri kadar alan bulunuyor. Model önde ve arkada bulunan bireylere yeteri kadar alan sunmuş. Toyota Corolla geniş iç hacminin yanı sıra 452 litrelik bagaj hacmine sahip.
                                                                                         MOTOR
Toyota Corolla da 1.4 D-4D dizel motoruna yer verilmiş. 3800 d/d’de 90 Bg güç üreten motor 1800 ila 2800 d/d’de 205 Nm tork değeri sunuyor. 6 ileri tek kavrama otomatik şanzıman ile desteklenen ünite 0-100 Km/s hızlanmasını 14.7 saniyede tamamlarken maksimum 180 Km/s hız değerine sahip. Fabrika verilerine göre karma tüketim değeri ise 4.1 litre olarak belirlenmiş. Dizel ünite 90 Bg güç ile size ortalama bir performans sunuyor. Ekonomi odaklı olan bu motor bilindik dizeller gibi alt devirleri sevmiyor. Yüksek devirlerde de oldukça canlı olduğunu söyleye biliriz. Model otomatik şanzıman değişimlerini direksiyon arkasındaki kulakçıklardan ve vites üzerinden yapma imkanı sunmuş. Manuel konumda devir kesiciye giren model tek kavrama şanzıman sebebiyle vites geçişindeki yığılmaları size hissettiriyor. Orta konsolda “Es” modu bulunuyor. Bu modda aracın gaz tepkileri daha hızlanıyor.
                                                                         KONFOR VE YOL TUTUŞ
Corolla’da orta sertlikte bir süspansiyona yer verilmiş. Bu sayede otomobil yolda makul bir konfor sunmasını biliyor. Model yalıtım konusunda başarılı; yol ve rüzgar sesini kabin içine yansıtmıyor. Ancak çok yüksek devirlerde motor sesi kabine geliyor. Koltuklar orta sertlikte bir yapıya sahip. Bu sayede uzun yolculuklarda sürücü ve yolcuların çabuk yorulmasını geciktiriyor. Yol tutuşu konusunda da model selefine göre epey yol kat etmiş. Orta sertlikteki süspansiyon bu konuda size avantaj sağlıyor. Ancak limitler aşıldığında önden kayma yaşanabiliyor. Bu durumda ESP sisteminin katkısı yaşanıyor.
                       TEKNİK ÖZELLİKLER
Motor:1.4D-4D 
Motor Hacmi:1364 cc
Silindir Adedi:4
Maksimum Güç:90 Ps 3800 d/d
Maksimum Tork: 205 Nm 1800-2800 d/d
Performans
0-100 km/s Hızlanma14,7 s
Maksimum Hız:180 km/s
Frenler
Ön:Hava Kanallı Disk
Arka:Disk
Yakıt TürüDizel
Yakıt Tüketimi
Şehir İçi:4,9 lt
Şehir Dışı:3,7 lt
Karma:4,1 lt
Test:5,6 lt
CO2 Emisyonu109 gr/km
Boyutlar
Uzunluk:4620 mm
Genişlik:1775 mm
Yükseklik:1465 mm
Dingil Mesafesi:2700 mm
Bagaj Hacmi:452 lt
Yakıt Depo Kapasitesi:55 lt
Boş Ağırlık:1280 kg
Lastik Boyutu:
205/55 R 16


HONDA CİVİC ELEGANCE ECO OTOMATİK VİTES;

Honda Civic sedan yenilenen tasarımıyla garantiyi bozmadan LPG seçeneğini sunuyor.
                                                                      TASARIM
Kromajlı şerit sayesinde aracın ön kısmına daha elit bir hava katılmış. Profilden iyi görünen modelin yan camlarında kelebek camları bırakıldığını görüyoruz. Honda sedan 440 litrelik bagaj hacmine sahip.  LPG tankı stepnenin yerine yerleştirilmiş ve stepne bir kılıf içerisinde bagajda duruyor bu sebeple 440 litrelik hacim daha da düşüyor.Honda Cıvıc sedan şık görünümüyle göz dolduruyor.
                                                                      İÇ MEKAN
Honda Civic sedanda kullanılan gösterge grubu iki kısımlı olarak tasarlanmış. Direksiyonun ortasından takip ettiğimiz kısımda devir göstergesi bulunurken, direksiyon üzerinden dijital hız göstergesini görüyoruz. Hız göstergesinin yan kısımlarında bulunan çizgiler sürüş stilimize göre renk değiştiriyor. Ekonomik bir sürüş karakteri ile yol alıyorsanız yeşile dönen ışıklar, gaza yüklendiğiniz durumlarda maviye dönüyor. Ergonomik açıdan tüm kumandaların sorunsuz olduğunu söyleyebiliriz.Açık renkli döşemelerle oldukça ferah görünen kabinde yeteri kadar eşya gözü var. Araç içerisinde en çok dikkat çeken yol bilgisayarı ekranının okunabilirliği çok iyi ve buradan görüntülenen geri görüş kamerasının netliği pek çok rakibini kıskandıracak cinsten. LPG sisteminin yakıt göstergesi ve geçiş düğmesi koltuk ısıtma butonlarının altına yerleştirilmiş.
                                                                       MOTOR
Honda’nın dayanıklılığı ile ün yapmış 1.6 litrelik atmosferik motorları LPG sistemleri ile son derece uyumlu. Rakiplerinin pek çoğu aşırı beslemeli ve bu sayede verimi arttırılmış motorlar kullanırken Civic hala geleneksel bir motora sahip. 6500 d/d’de 125 hp güç üreten motor, 4300 d/d’den itibaren 152 Nm tork üretiyor. 5 ileri otomatik şanzımanla kombine edilmiş motor gücünü ön tekerlere iletiyor ve 0-100 km/s hızlanmasını 12,2 saniyede gerçekleştiriyor. Tork konvertörlü şanzıman konfor açısından çok başarılıyken, şehir içinde tüketim değerlerinin yükselmesine neden oluyor. LPG’nin performansa etkisini pek çok kullanıcı hissetmeyecektir.
                                                            KONFOR VE YOL TUTUŞ
Önde MacPherson, arka kısımda ise çift salıncaklı süspansiyon sistemi kullanan Civic, virajlı yollarda keyif alarak kullanacağınız bir otomobil değil. Hızlı girilen virajlarda önden kaymaya meyilli, ancak standart sunulan ESP bu sorununun aşılmasında çok büyük bir yardımcı. Civic daha çok huzurlu yolculukların otomobili. Yumuşak koltuklarının konforu gayet iyi, yalıtım konusunda kendini geliştirmiş ve süspansiyon sistemi konfor açısından iyi işler çıkarıyor. Arka koltukta yolculuk edenler için de yeterince diz ve baş mesafesi sunan Civic, bu konularda geçer not almayı başarıyor. Üstelik düz zemin sayesinde arka orta koltukta yolculuk eden kişi de rahatsızlık yaşamıyor.
                                   TEKNİK ÖZELLİKLER
Motor:SOHC i-VTEC
Motor Hacmi:1598 cc
Silindir Adedi:4
Maksimum Güç:125 bg / 6500 rpm
Maksimum Tork: 152 Nm / 4300 rpm
Performans
0-100 km/s Hızlanma 12,2 s
Maksimum Hız:200 km/s
Frenler
Ön:Hava Soğutmalı Disk
Arka:Disk
Yakıt TürüBenzin-LPG
Yakıt Tüketimi
Şehir İçi:9,6 lt
Şehir Dışı:5,2 lt
Karma:6,8 lt
Test:10,1 lt
CO2 Emisyonu157 gr/km
Boyutlar
Uzunluk:4545 mm
Genişlik:1755 mm
Yükseklik:1435 mm
Dingil Mesafesi:2675 mm
Bagaj Hacmi:440 lt
Yakıt Depo Kapasitesi:50 lt
Boş Ağırlık:1241 kg
Lastik Boyutu:205/55 R16

0 yorum:

Yorum Gönder

ads1

Popular Posts

Categories

endusur endüstri malzemeleri endüstriyel ürünler ticari ürünler sanayi malzemeleri Hema Hattat VALTRA VALFLİ HİDROLİK Serisi traktör pompa valf ENTEGRE POMPALAR 0P1 Kaldırıcılar DİREKSİYON Hattat Traktör 1P-1.5P-2P Tandem Yerli Üretim 1600 1PH hema endüstri yerli 1.5P Hema Endüstri AŞ 1PN HK402 1900 A85 HK546 Hattat Tractor Traktörleri Videoları valtra tractor 3P A95 Bahçe QX5 T151 T191 Tractor hattat a68 hattat holding Debriyaj KAT KAT KAZAN Profesyoneller ekonomik hasatta hattat a78 valtra traktör Çerkezköy A75 AL HATTAT BMC Rot Milleri Fiat Compact Dişli Hatat Q Tarla Testi Tarım balata birinci ferrari slaj makinası kullanımı yorumları A68 Calligrapher Citroen Fiat Körük Körük Takımları Pompaları Taşkömürü görüntüleri kalite tanıtım traktör periyodik bakım çizelgesi valtra çekişmeleri yerli traktör çifçi 1 milyar dolar 24-saat.net 2P A-100 A-110 A-60 A-95 A50B A60B A65B A80B BMC Basınç Pompaları Büyük Yatırım Dizel Erkunt traktör Fabrikası Hatta Hema Endüstri’ye Yeni Bir Ödül Motorları N101 N141 Peugeot Renault Rot Başları Fiat Tarla Tarım Araçları Valtra traktör teknik özellikler Valtra yüksek çözünürlü resimleri Yakıtta a50c altra arazi sürüş cimri comfort Calligrapher devirdaim döküm en kaliteli yerli traktör hattat avic hattat bahçe hattat.hema kaliteli traktör mehmet hattat t serisi traktör teknik verileri türk malı traktör yatırım budur çift çeker 1P1 1PA A-70 A-75 A-80 A-85 A-90 A55B A78 Araçları Başbakan İstedi Erkunt Hattat traktör ürün broşürü Holdind Kollar Sıvandı Orta Slaş Termik Enerji Testi Valtra teknical spesifik Valtra tractors a55c a60c alışveriş android cep uygulamalari android hile android uygulama androidcepuygulamalari arazi testi bağ dansöz e-ticaret en az yakan traktör en iyi traktör ergonomics fillang güc hattat mı erkunt mu hattat ve dansöz hattat çekişmeleri http://androidcepuygulamalari.com http://androidcepuygulamalari.com/ iphone 7 konya traktör massey ferguson traktör mehmet n serisi napolyon newholland otomobil para nasıl kazanılır para para para pompası presentation s serisi sanal alışveriş savunma sanayii tek çeker tesisleri testleri traktör üretimi tümosan uzun ömürlü traktör uçak fabrikası valtra fiyat valtra fiyatları yapıyor yatırım yerli taşkömürü Çok Uçtuk artık çinli avic çinli yatırımcı çok amaçlı traktör ödül серии тракторов

Text Widget

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Pages

Menu :

Hello there!

Total Pageviews

android oyun uygulama

Bottom Navi

Translate

Follow us