ads

cep uygulama

11 Ocak 2016 Pazartesi

İLERİ SÜRÜŞ TEKNİKLERİ endüstriyel ürünler , İLERİ SÜRÜŞ TEKNİKLERİ mühendislik formülleri sanayi malzemeleri , İLERİ SÜRÜŞ TEKNİKLERİ endüstriyel valf motor İLERİ SÜRÜŞ TEKNİKLERİ bakım malzemeleri ve arıza giderme yöntemleri

İLERİ SÜRÜŞ TEKNİKLERİ;

Selam ileri sürüş teknikleri güvenli sürüş teknikleri mutlaka okuyun eminim öğreneceğiniz çok şey var.


 1. Hızınızı viraja girmeden önce azaltın. Viraj içinde gaz kesmek arabanın arkasının savrulmasına sebep olur.

 2. Hızınızı yolun gerçek şartlarına göre ayarlayın, kendi arzularınıza göre değil.

 3. Hız arttıkça daha uzağa bakın. Olacakları önceden tahmin etmeye çalışın.

 4. Her hızda fren için ne kadar duruş mesafesi olduğunu hesaplamayı öğrenin. Yolun fiziksel durumuna göre (asfalt, toprak, yağmur, kar) duruş mesafenizi tahmin etmeyi öğrenin.

 5. Mümkün oldukça trafikte diğer araçlarla yakın hızlarda seyredin. Ortalama ve istikrarlı bir şekilde seyretmek tehlikeyi azaltır.

 6. Öndeki araçla aranızda her zaman yeterli emniyet mesafesini bırakın. Araya başkası girmesin diye öndeki arabayı gereğinden fazla yakından takip etmek sizin için önünüze bir iki arabanın girmesinden çok daha kötü sonuçlar yaratabilir.

 7).Otomobil kullanırken sadece yola konsantre olun. Yanınızdaki kişiyle konuşurken sakın ama sakın ona bakmayın. Bir anlık kafanızı çevirmeniz, kendinizi önünüzdeki arabanın tamponuna yapışık bulmanıza sebep olabilir.

 8. Özellikle şehir içinde, radyo-teyp, klima, cam, vs gibi aksesuarlarla ilgilenirken mümkün olduğunca gözünüzü yoldan ayırmayın.

 9).Yüksek hızlarda ani manevralardan kaçının. Yüksek hızlarda kontrolü kaybedilen bir arabayı tekrar çizgisine getirmek çok zordur.

 10. Güvenli ve profesyonel bir sürüş mest olmuş halde değil, otomobilin kontrolünü elde tutarak yapılır.

İyi sürücülük, güvenli araba kullanmayı bilmektir... İyi, istikrarlı, usta bir sürücü olabilmek için öncelikle iyi bir psikolojiye sahip olmak gereklidir. Unutmayın ki kazaların veya hataların çoğu normalde yapmadığınız şeyleri yaparken olur! Herşeyden önce, istikrarlı kullanın. 2 saat 120'yle gitmek, 1 saat 90'la, 1 saat 150'yle gitmekten daha güvenlidir.

1. Arabanızı her zaman siz kullanın, başkalarının sizin sürüş tarzınızı değiştirmesine izin vermeyin.

 2. Yolcularınızın sizi yönlendirmesine izin vermeyin.

 3. Dışarıdan, diğer sürücülerden gelecek tepkileri umursamayın. Uygun bir dille söylemek gerekirse, asla GAZA GELMEYİN. Gaza gelmek, sürücülerin normalde yapmadıkları hareketleri yapmasına, bazı limitlerin ötesine geçmesine sebep olur. Böyle durumlarda KAZA GELİYORUM DER!

 4. Gösteriş isteğinizi frenleyemiyorsanız, hızlı kullanmayı seviyorsanız, ustalığınızı uygun bir şekilde ortaya koyun.

 5. Sabırlı ve hoşgörülü olun.

 6. Diğer sürücülere saygı gösterin. Onların her küçük dikkatsizliğini, negatif bir olay olarak değerlendirmeyin, unutmayın ki herkes hata yapar. Bu hataları düzeltmek her zaman sizin işiniz değildir, ve genelde bağırıp-çağırmanız, kornaya sonuna kadar basmanız, ya da karşıdakine uzunları dikmeniz onun bu hataları bir daha yapmayacağı anlamına gelmez. Hata yapan sürücüleri uygun bir şekilde uyarın.

 7. Diğer otomobil sürücülerinin de yolu kullandıklarını ve sizin gibi bu hizmete hakları olduğunu sakın unutmayın.
                                                                    UYARILAR

 Dashboard'un üzerine, ön cama yansıyıp, görüşümüzü etkileyecek cisimler kesinlikle koymayınız. Sigara, kutu mendil, kağıt, süs bebekler vs...

   - Şehir içi ve dur-kalk trafikte dahi, emniyet kemerinizi takınız. 20km/s sürat bile, başınızı dashboard a çarpmaya yetecek bir sürattir. Size ceza kesecek trafik polisini değil, kırılan dişlerinizi düşünün...

        - Arka koltukta oturuyor olsanız bile emniyet kemerinizi takınız. Olası kaza anında, önde yada arkada oturuyor olmanız sonucu etkilemeyecektir.

   - 24 saat kısa hüzmeli farlarınızı yakarak seyahat ediniz. O anda sizi farketmeyen, dalgın bir yaya'nın veya sürücünün sizi farketmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca sollama anında karşıdan gelen araç, mesafenizi daha iyi tayin edecektir.

   - Civarınızda başka araç olmasa bile, dönüşlerde sinyallerinizi kullanınız. Belki o anda sizin göremediğiniz bir yaya yada sürücü hereketlerini size göre ayarlıyor olabilir.

   - Tüm aydınlatma ve uyarı ışıklarınızı düzenli olarak kontrol ediniz. Otomobilinizi ısıtırken bile yapabilirsiniz. Mutlaka sizde stopları yanmayan bir aracın arkasında gitmiş ve rahatsız olmuşsunuzdur.

   - Fren balatalarınızı her 5000 km.de bir kontrol etmeniz, olabilecek bir problemi zamanında farketmenizi sağlayabilir.

   - Diş derinliği azalan(min. 2mm) lastiklerinizi yenisiyle değiştirmelisiniz. Önemli olan aynı lastikle uzun kilometre yapmak değil, kazasız bir sürüş yapmaktır. Aracınızın zemine temas eden tek parçası lastiklerdir. Dolayısıyla sizin ve sevdiklerinizin tek güvencesidir.

   - Lastik havalarınızı hergün aracınızı ısıtırken gözle kontrol etmeniz, her 10 günde bir hava ölçümü yapmanız hayatınızı kurtarabilir. Lastik havalarınız, araç üreticisinin tavsiye ettiğinden kesinlikle daha az olmamalıdır.

   - Kesinlikle "yakın takip" yapmayınız. Daha önce kaza yapan insanlarla konuşun, size "bir anda" olduğunu söyleyecektir. "An'lara" ihtiyacınız olan trafik ortamında yakın takip bir intihardır.

   - Hatalı sollama yapmayın. İçinizde "en ufak bir şüphe" duyuyorsanız, sollamaktan "vazgeçin".

   - Bölünmüş yollarda "sol şerit ihlali" yapmayınız. Sol şerit "maksimum hız" şeridi değil, "sollama" şerididir.

GÜVENLİ VE STRESSİZ SÜRÜŞLER,BOL GÜNEŞLİ GÜNLER...

0 yorum:

Yorum Gönder

ads1

Popular Posts

Categories

endusur endüstri malzemeleri endüstriyel ürünler ticari ürünler sanayi malzemeleri Hema Hattat VALTRA VALFLİ HİDROLİK Serisi traktör pompa valf ENTEGRE POMPALAR 0P1 Kaldırıcılar DİREKSİYON Hattat Traktör 1P-1.5P-2P Tandem Yerli Üretim 1600 1PH hema endüstri yerli 1.5P Hema Endüstri AŞ 1PN HK402 1900 A85 HK546 Hattat Tractor Traktörleri Videoları valtra tractor 3P A95 Bahçe QX5 T151 T191 Tractor hattat a68 hattat holding Debriyaj KAT KAT KAZAN Profesyoneller ekonomik hasatta hattat a78 valtra traktör Çerkezköy A75 AL HATTAT BMC Rot Milleri Fiat Compact Dişli Hatat Q Tarla Testi Tarım balata birinci ferrari slaj makinası kullanımı yorumları A68 Calligrapher Citroen Fiat Körük Körük Takımları Pompaları Taşkömürü görüntüleri kalite tanıtım traktör periyodik bakım çizelgesi valtra çekişmeleri yerli traktör çifçi 1 milyar dolar 24-saat.net 2P A-100 A-110 A-60 A-95 A50B A60B A65B A80B BMC Basınç Pompaları Büyük Yatırım Dizel Erkunt traktör Fabrikası Hatta Hema Endüstri’ye Yeni Bir Ödül Motorları N101 N141 Peugeot Renault Rot Başları Fiat Tarla Tarım Araçları Valtra traktör teknik özellikler Valtra yüksek çözünürlü resimleri Yakıtta a50c altra arazi sürüş cimri comfort Calligrapher devirdaim döküm en kaliteli yerli traktör hattat avic hattat bahçe hattat.hema kaliteli traktör mehmet hattat t serisi traktör teknik verileri türk malı traktör yatırım budur çift çeker 1P1 1PA A-70 A-75 A-80 A-85 A-90 A55B A78 Araçları Başbakan İstedi Erkunt Hattat traktör ürün broşürü Holdind Kollar Sıvandı Orta Slaş Termik Enerji Testi Valtra teknical spesifik Valtra tractors a55c a60c alışveriş android cep uygulamalari android hile android uygulama androidcepuygulamalari arazi testi bağ dansöz e-ticaret en az yakan traktör en iyi traktör ergonomics fillang güc hattat mı erkunt mu hattat ve dansöz hattat çekişmeleri http://androidcepuygulamalari.com http://androidcepuygulamalari.com/ iphone 7 konya traktör massey ferguson traktör mehmet n serisi napolyon newholland otomobil para nasıl kazanılır para para para pompası presentation s serisi sanal alışveriş savunma sanayii tek çeker tesisleri testleri traktör üretimi tümosan uzun ömürlü traktör uçak fabrikası valtra fiyat valtra fiyatları yapıyor yatırım yerli taşkömürü Çok Uçtuk artık çinli avic çinli yatırımcı çok amaçlı traktör ödül серии тракторов

Text Widget

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Pages

Menu :

Hello there!

Total Pageviews

Blog Archive

android oyun uygulama

Bottom Navi

Translate

Follow us